+420 731 491 262

Case study: Lakma ČR – produkt Sidolux

1.Úvod

Stručná charakteristika realizovaného projektu: značka Sidolux je přítomná na českém trhu již více než 10 let a postupně dobývá tržní pozice. Přípravky Sidolux je specifické nejen svou kvalitou a cenovou dostupní, ale zejména speciálními vůněmi z celého světa, které provoní celý prostor a dlouho vydrží.

2.Výchozí situace

Projekt je první významnou komunikační marketingovou aktivitou klienta, která má podpořit známost značky na trhu čisticích prostředků ČR. Reprezentantem pro první kontakt se značkou byl zvolen výrobek Sidolux Universal, který je nejen výborným univerzálním čisticím prostředkem, ale již zmiňovanou velmi příjemnou a dlouhotrvající vůni, což se po vyhodnocení cílové skupiny ukázalo jako rozhodujícím argumentem.

Rámcový rozpočet: 500.000 Kč.
Cílová skupina: ženy, hospodyně 25 – 45 let.

3.Výzvy projektu

  • zvýšit povědomí značky Sidolux na trhu
  • získat u zákazníků pozitivní zkušenosti s produktem Sidolux Universal
  • Zvýšit prodeje produktů Sidolux v rámci značkového e-shopu i na tradičním trhu

4.Naše výsledky a kroky pro dosažení cílů

Pro dosažení CÍLE 1 byl zvoleno vytvoření virálního videa, pozitivně demonstrujícího charakteristickou vlastnost klíčové produktové řady – nezaměnitelné příjemné vůně evokující vůně z celého světa.

Video bylo umístěno na sociální síť Facebook a získali jsme obecenstva diváku pro další výkonovou kampaň.  https://www.youtube.com/watch?v=imxh6N78YL8

Pro dosažení CÍLE 2 byla připravena direct mailingová kampaň s distribucí vzorků produktu SIDOLUX Universal. Remarketingem obecenstva diváků reklamního videa na FB a pokračující PPC kampaní jsme přivedli zájemce o vzorek produktu na připravenou a A/B testovanou landing page, kde si vzorek objednali s poštovním doručením do své schránky.

Pro dosažení CÍLE 3 byla realizována PPC výkonová kampaň, která využila remarketingu na obecenstvo diváků videa i v rámci “lookalike” obecenstev, nastavených podle získaných charakteristik.

Sledovaná KPI – cíle kampaně:

  • Počet shlédnutí videa Sidolux: min. 150 tis.
  • Zásah reklamních sdělení s brandem Sidolux: min. 200.tis.
  • Počet distribuovaných vzorků v rámci direct marketingu: 5.000 Ks
  • Počet konverzí – nedefinováno klientem

Výsledky kampaně dle KPI – jak to celé dopadlo?

  • Počet shlédnutí videa Sidolux: přes 202 tis.
  • Zásah reklamních sdělení s brandem Sidolux: přes 400 tis.
  • Počet distribuovaných vzorků v rámci direct marketingu: 5560 ks
  • Počet prodejů v e-shopu: 1120 Ks objednávek

Další zajímavé výsledky projektu:

  • Nárůst obratu proti stejnému období minulého roku: 25%
  • Počet prodejů ve značkovém e-shopu: 1.520 za 2 měsíce
    Konverzní poměr landing page: 46%
  • Cena konverze získání kontaktu na distribuci vzorku: 7,5 Kč.
    Získaná databáze cca 6.000 emailových a poštovních adres (vzorky+prodeje) s osobní zkušeností s výrobkem pro další e-mail marketingovou komunikaci
  • Získaná obecenstva na Facebooku o velikosti přes 250 tis. kontaktů pro další remarketing.

5.Závěr

Stanovená KPI byla překonána a cílů kampaně bylo dosaženo.
Kampaň spolu s dalšími marketingovými aktivitami dosáhla nárůstu obratu o 30%.

Se shromážděnými kontakty bude dále pracováno v rámci pokračující e-mail marketingové i výkonové kampaně a bude v nich posilována loajalita ke značce tak, abychom vytvořili stabilní skupinu ambasadorů značky v rámci CS.

Reference od klienta:

“Vaše zkušenosti a osobní přístup mne přesvědčily o spolupráci s Vámi, kterou jste v průběhu času přetvořili v konkrétní činy a výsledky, které mají úspěch a zajistily naší společnosti kvalitní prezentacia komunikaci se spotřebiteli.”

Aleš Páral, jednatel Lakma Česká republika s.r.o.

Case study: Lakma ČR – produkt Sidolux

1.Úvod Stručná charakteristika realizovaného projektu: značka Sidolux je přítomná na českém trhu již více než 10 let a postupně dobývá tržní pozice. Přípravky Sidolux je